Anna ja Mari tulivat, näkivät sekä voittivat kevään 2021 Bootcamphaasteen. Tässä vähän molempien mietteitä keväästä, treeneistä, ravinnosta sekä tulevasta. Molemmat tekivät niin upean suorituksen, että emme pystyneet valitsemaan yhtä voittajaa. Palkitsimme molemmat. Anna saa aloittaa.

Ruokatauko: ”Mitä fiiliksiä jälkeen kuva herätti sinussa?”

Anna: ”Kuva tuntui positiiviselta ja oli itselle jopa hieman yllätys. Tiesin puntarin lukemasta, että paino oli pudonnut, mutta fiilis oli hyvä kun se näkyi jopa kuvassa.”

Ruokatauko: ”Miltä ihmisten kehuvat kommentit ovat tuntuneet?”

Anna: ”Oli kiva huomata, että jopa ”tuntemattomat” onnittelivat ja muutamat kyselivät että mitä tein, että pääsin lopputulokseen.”

Ruokatauko: ”Olet joutunut paljonkin ostamaan uusia vaatteita?”

Anna: ”Muutamia treenivaatteita olen ostanut ja lähinnä kaivanut kaappien kätköistä niitä surullisen kuuluisia tavoitevaatteita 😃 Vyöhön oon joutunut tekemään pari reikää lisää matkan varrella.”

Ruokatauko: ”Kerro vähän mitä söit tyypillisesti aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi?”

Anna: ”Aamu alkoi smoothiella (jogurtti, marjat, banaani ja heraproteiini), lounaaksi yleensä kanaa, kasviksia ja salaattia, päivällisellä punaista lihaa, kasviksia, raejuustoa ja salaattia. Loppumetreillä lisättiin vielä iltapalaksi rahka+hedelmä.”

Ruokatauko: ”Mikä on ollut suosikkitreenisi?”

Anna: ”On vaikeaa nimetä yhtä treeniä, mutta suosikeiksi nousi sellaiset treenit missä oli koko kroppaa vahvistavia liikkeitä ja että syke nousi myös ylös. Eli alkuun sellainen treeni saattoi tuntua siltä, että en kyllä ole menossa, mutta lopulta suorituksen jälkeen oli voittajafiilis. Yksi perjantaina tehty tabata ulkotreeni (kyykkyjä, sumokyykkyjä, kurtseja ja kyykkyhyppyjä) oli just sellainen.”

Ruokatauko: ”Missä haluaisit parantaa tai mikä on inhokkitreenisi?”

Anna: ”Voimaa olisi kiva saada lisää, jotta vielä joskus saisin tehtyä edes yhden leuan 😃 Burbeet on aina yhtä ihanan kamalia, mutta kyllä niistäkin on selvitty.”

Ruokatauko: ”Jos sinulla olisi aikakone, mitä kävisit sanomassa itsellesi vuosi tai kaksi sitten?”

Anna: ”Nouse hyvä ihminen sohvalta sipsipussin vierestä!”

Ruokatauko: ”Mitä tavoitteita sinulla on vuodelle 2021 ja 2022?”

Anna: ”Tavoitteena on kiinteytyä (saada löysää vatsanahkaa pois) ja saada lihasvoimaa lisää.”

Seuraavaksi puheenvuoro toiselle mestarille, eli Marille.

Ruokatauko: ”Olet joutunut paljonkin ostamaan uusia vaatteita?”

Mari: ”En ole joutunut ostamaan uusia vaatteita, mutta oli todella kivaa kun kesävaatteet sujahti helposti päälle!”

Ruokatauko: ”Kerro vähän mitä söit tyypillisesti aamupalaksi, lounaaksi ja päivälliseksi?”

Mari: Nälkää en ole joutunut näkemään, vaan päin vastoin, jouduin ostamaan isomman eväsboksin töihin. Annoskoko on mulla suurempi nyt kuin aiemmin. Herkut ja kermat jätin pois tyysti. Aamulla syön rahkaa, proteiinijauhetta, marjoja ja hedelmäsosetta. Lounaaksi pari kanafilettä, kasviksia ja riisiä. Päivälliseksi kalaa, raejuustoa, kasviksia ja perunamuusia. Todella yksinkertaista ruokaa ja aluksi oli vaikeuksia syödä koko annos, koska ruokaa oli niin paljon lautasella, mutta totuin siihen pikkuhiljaa.”

Ruokatauko: ”Mikä on ollut suosikkitreenisi?”

Mari: Tykkään movesta, sellaisesta treenistä missä ei tarvitse laskea, vaan saa vaan luukuttaa menemään.”

Ruokatauko: ”Missä haluaisit parantaa tai mikä on inhokkitreenisi?”

Mari: Paljon on vielä kehitettävää: haluan oppia vetämään leukoja, haluan tulla vahvemmaksi kaikilla osa-alueilla, parempi kropanhallinta ja haluun oppia tuplahypyn… tämä lista on loputon.”

Ruokatauko: ”Jos sinulla olisi aikakone, mitä kävisit sanomassa itsellesi vuosi tai kaksi sitten?”

Mari: Ruokavalio-ohjaus olisi pitänyt aloittaa samantien, kun aloitin Ruokkiksella.”

Ruokatauko: ”Mitä tavoitteita sinulla on vuodelle 2021 ja 2022?”

Mari: Tavoitteena on pysyä näissä mitoissa ja oppia tuplahyppy sujuvaksi.”

Ruokatauko onnittelee vielä kerran Annaa ja Maria upeasta suorituksesta. Haluaisitko sinäkin saada samanlaista tulosta aikaiseksi kuin nämä upeat naiset? Salaisuus samanlaisiin tuloksiin on jatkuvuus. Sinun pitää tehdä oikeita asioita joka päivä treenissäsi sekä ravinnossasi. Silloin saat erinomaisia tuloksia. Molemmat naiset ovat meidän bootcampilla sekä ravintovalmennuksessa. Meidän bootcamp on suunniteltu juuri näitä tuloksia varten. Samoin meidän ravintovalmennus tuottaa jatkuvasti kovaa tulosta. Meidän systeemi toimii kerrassaan erinomaisesti. Laitahan rohkeasti sähköpostia ja autamme myös sinua. Myös personal trainer -palvelut saatavilla.

Markku, Kimmo ja Teija

0 Shares