Sitten olisi aika haastatella The Game Changer Challengen voittajaa, eli naantalilaista Niina Vartiaista. Iskimme pöytään samat kysymykset ja vaadimme mestarilta vastauksia. Niina lisäsi lihasmassaansa KILOJA sekä samaanaikaan pudotti rasvaa kropastaan KILOJA challengen aikana! Tämä on temppu, joka onnistuu erittäin harvoilta ja vaatiikin täydellistä paneutumista projektiin. Ravinnon, treenin sekä levon on oltava täydellisessä suhteessa toisiinsa ja silloin voidaan saada Niinan tyylistä jälkeä aikaiseksi. Hän oli lopulta melkoisen ylivoimainen ja muutti kehoaan selkeästi eniten InBodyllä.

”Mikä sai sinut lähtemään Challengeen?”

Beauty-ohjelman (edeltävä voimavalmennusohjelma) hyvät tulokset innoittivat osallistumaan PRO:hon (nykyinen voimavalmennus) ja olihan se selvää, että samalla osallistutaan Challengeen!

”Mitä tavoitteita asetit itsellesi?”

Lisätä voimaa, halusin rikkoa maastavetoni, takakyykkyni ja pystypunnerrukseni ennätykset ja samalla muuttaa pekonia lihaksi tietysti! 😉

”Mistä ammensit motivaation hurjaan muutokseesi?”

#painonnostajatytöt <3 (ryhmän tuki)

”Mikä oli projektin aikana helppoa?”

Olla syömättä karkkia ja “karkkilakko” jatkuu edelleen koska ei tee mieli! Joten miksi syödä sitä lainkaan?

”Mikä oli projektin aikana vaikeaa?”

Aluksi minulle laaditut ruokamäärät tuntuivat suurilta, mutta vähitellen totuin niihin. Eli keittiötouhut olivat haastavia ensimmäisen kuukauden aikana kunnes löysin sopivan balanssin!

”Kuvaile normaali lounas mitä söit projektin aikana?”

Syön lounasta yleensä ulkona: Nerån lohikeitto, Powaun salaatti falafeleilla, lounaalla yritin pidättäytyä proteiinissa ja salaatti/juureksissa. Säästin hiilarit treenin jälkeiseen ateriaan.

”Jouduitko paljonkin muuttamaan ravintoasi Challengen aikana?”

En niinkään muuttamaan, mutta lisäämään määriä ja katsomaan tarkemmin ruoka-aineiden mittasuhteita lautasella.

”Söitkö mitään epäterveellistä projektin aikana?”

Hmmm… en, koska en laske jälkiruokiakaan epäterveellisiksi, jos niitä syö kohtuudella. Minipala kakkua on ihan eri asia kuin koko kakku. 😉

”Miten treenasit?”

Ruokatauon Kimmon laatimaa voimaohjelmaa 12 viikkoa.

”Mitä sanot henkilölle, joka pelkää muuttaa elämäänsä (ravintoa & liikuntaa)?”

Älä pelkää elämäsi parasta päätöstä!

”Mitä seuraavaksi tapahtuu sinun kohdallasi?”

Jatkan edelleen PRO-ryhmässä ja nyt on vuorossa ylläpitävä voimajakso, koitetaan pitää ne voimatasot jotka on saavutettu. Samalla kiristelen kroppaa lisää ja sulattelen ylimääräisiä pois.

club 500

Niina tuli, näki ja voitti. Challengen aikana Niina liittyi myös Ruokatauon Club 500 -kerhoon, eli hänelle tuli 500 treeniä täyteen meidän kanssa! Niina on ollut mukana alkuvuodesta 2014 lähtien ja iloksemme hän tykittää edelleen eteenpäin kanssamme. Challengesta Mestari vei puolestaan kotiinsa 55″ telkkarin, vuoden ilmaiset treenit sekä DNA-mittauspaketin. Oli erittäin mukavaa huomata, että myös kokeneempi kaartimme pystyy saamaan erinomaisia tuloksia jos vain siihen panostaa 100% niin kuin Niina tekikin. Onko juuri sinun mahdollista saavuttaa samanlaisia tuloksia? Sitä on erittäin vaikeaa sanoa, mutta ainakin mahdollisuutesi nousevat roimasti jos olisit täällä meillä treenaamassa.

Meitä kiinnostaa viedä juuri sinua eteenpäin, meitä kiinnostaa valmentaa sinua, meitä oikeasti kiinnostaa kuka olet ja minne haluat mennä. Meitä kiinnostaa tietää onko sinusta siihen. Jos nyt kävelisit ovestamme sisään ja kertoisit haluavasi päästä elämäsi kuntoon, me laittaisimme heti parhaat kortit pyötään ja olisimme valmiita.

Taistelusi alkaa testaamalle meidän erittäin suosittua bootcamppia, josta matkasi alkaa Niinan, Mikon ja Jennin tavoin. Tämä on se ponnahduslautasi unelmiisi. Me olemme valmiita. Oletko sinä?

178 Shares