Personal Trainer Turku 2017-07-20T13:23:31+00:00

MEIDÄN TYYLI

Me saamme sinut näyttämään hyvälle.

Meidän personal trainer -valmennus on muodostunut 10 vuoden aikana taistelukentällä. Olemme muokanneet satoja ihmisiä, kaikenikäisistä aina kaikkiin elämäntilanteisiin saakka. Olemme oppineet meidän omista virheistä ja tehneet vielä enemmän oikeita päätöksiä. Meidän valmennus perustuu suoraan kokemukseemme mikä toimii ja mikä ei. Tämä on luonut meidän mielestä parhaan valmennuksen ja lähestymistavan personal trainer -toimeksiantoihin.

Ohjelmamme käyttävät kovatehoisia toiminnallisia treenejä, jotka lisäävät asiakkaan VOIMAA ja LIHASTA. Näiden kahden avulla saamme asiakkaamme näyttämään hyvältä. Teemme asiakkaistamme atleettisia ja hyvännäköisiä. Itse treeniohjelma ei ole kaikille kaikkea vaan se räätälöidään kokonaan tapauskohtaisesti.

Keskitymme huomattavan tarkasti ravintoon. Olemme huomanneet että useammat personaltrainerit keskittyvät pelkästään treeneihin ja sivuuttavat ravinnon kokonaan. Tämä on täysin vastakohta miten me teemme valmennusta. Ravinto on meidän mielestä kaikista tärkein asia kun halutaan muuttaa asioita kehossa tai hyvinvoinnissa. Tästä syystä olemme hyvin koulutettuja ravintoasioissa ja olemme erittäin kiinnostuneita siitä.

Metodiemme ansiosta olemme nähneet mahtavia muutoksia asiakkaissamme. 12 viikossa osa on tiputtanut yli 30 kiloa painoa, osa on saanut yli 5 kiloa lihasta, osa on kadottanut vyötäröltään jopa 20 cm. Osa on tehnyt niin rajuja muutoksia kehoonsa etteivät sukulaiset meinaa tunnistaa. Tämä on meidän työ.

personal trainer turku

MITEN SAAMME SINUT KUNTOON

Kaikki tapahtuu syystä.

Alussa meidän pitää tietää missä olet juuri nyt. Mittaamme rasvaprosenttisi ja otamme muita tärkeitä mittauksia. Testaamme mitkä ovat heikkoudet lihaksissasi ja epätasapainot, katsomme miten nivelesi liikkuvat. Käytämme tähän meidän omia testejä, joiden avulla pystymme sanomaan minkälaisessa kunnossa olet juuri nyt. Missä ovat heikkoutesi ja vahvuutesi.

Valmennuksemme elää sinun kanssasi. Kun sinun kuntosi kasvaa, myös ohjelma taustalla kehittyy. Tämän seurauksena näet heti välittömästi kunnon kohoamista ja voimasi kasvavat. Valmennuksemme ja ohjelmamme ottavat huomioon edellä mainitut heikkoudet, pyrimme korjaamaan ne toimeksiannon aikana.

Tapaat valmentajamme kahdesti viikossa treenien merkeissä. Seuraamme hyvin tarkasti kaikkea mitä teet kanssamme. Seuraamme tekniikkaasi, asentojasi, kuntoasi ja sinun kehitystäsi. Olemme sinun valmentaja, motivaattori, kouluttaja, taktiikko sekä piiskuri. Olemme tunnettuja asenteestamme, joka on yksi syy miksi saamme niin hienoja tuloksia aikaiseksi.

MIEHET VS NAISET

Miehet ovat helppoja, naiset vaikeampia

Miesten ja naisten toimeksiannoissa on suuria eroja. Miehet ovat erittäin helppo saada hyvään kuntoon, mutta naisilta puuttuu miesten lihasmassa sekä hormonit ovat erilaiset. Nämä kaksi ovat tärkeintä asiaa kun halutaan pudottaa naisilta rasvaa. Me Ruokatauossa olemme työskennelleet satojen naisten kanssa vuosien saatossa. Osa on ollut valmistautumassa häihinsä, osa on ollut menossa lomamatkalle ja osa on vain halunnut näyttää hyvältä. Me tiedämme mikä toimii, mikä on se ”salaisuus” ja miten saamme sinut auttamaan itseäsi.

Meidän personaltrainer-valmennus on tarkasti räätälöity naisille. Ne ketkä ovat valmiita tekemään töitä ja seuraamaan ohjeitamme, silloin elämää mullistava rasvanpoltto voi olla sinun. Suuria sanoja, mutta katso meidän referenssejä näiltä sivuilta. Me seisomme sanojemme takana!

Kaikki mitä olemme oppineet miesten muutoksista ovat hyviä lähtökohtia kun suunnittelemme ohjelmaa naiselle. Mutta siinä missä mies saadaan kuntoon hyvinkin suoraviivaisesti, naisten kanssa pitää ottaa huomioon melkoinen määrä muuttujia. Aivan liian moni nainen vuonna 2017 tuhlaa aikaansa tunteja kestävällä hölkällä tai crosstrainerin hinkkaamisella sekä samaanaikaan kituu pienellä ravinnolla, joka ei saisi kylläiseksi pientä varpustakaan. Tuloksena tärkeimmät rasvanpolttohormonit menevät pois päältä, kilpirauhanen sekoaa ja aineenvaihdunta pysähtyy. Ja sitten kun nainen kyllästyy ja päättää syödä normaalisti, keho suorastaan kahmii kaiken rasvan varastoon tuplana. Olemme nähneet tämän niin MONTA kertaa ja tulemme näkemään edelleen.

Meidän tavoitteena on taata naisille kiinteä keho, terveelliset elämäntavat, hyvin toimiva aineenvaihdunta, energiaa ja oikeanlainen suhtautuminen ravintoon.

VALMENNUKSEN SISÄLTÖ

  • Lisää lihasta! Poltat enemmän rasvaa!

  • Atleettisuutta, näytät paremmalta nakuna!

  • Enemmän energiaa! Jaksat paremmin töissä!

  • Nukut paremmin ja syvemmin!

  • Vatsasi toimii paremmin!

  • Itsevarmuutta! Muut kadehtivat sinua!

  • Voimaa! Sinulla on ruista ranteessa!

  • Ja kukkarosi huutaa, kun joudut ostamaan jatkuvasti uusia vaatteita! Nice!

KYLLÄ! HALUAN KUNTOON!

MITEN LAIHDUT HETI?

Lataa tuosta alta itsellesi täysin ILMAISEKSI meidän kehuttu painonhallintaoppaamme. Haluamme auttaa sinua oman laihdutusprojektisi alkuun. Itseasiassa pelkästään tämän oppaan avulla voit päästä elämäsi parhaimpaan kuntoon. Olemme vain iloisia, jos näin tapahtuu! Joten lataa ja hyödy. Oppaassa kerrotaan muun muassa:

  • Miten sinun tulisi syödä, jos haluat laihduttaa terveellisesti…

  • Miten sinun tulisi liikkua, jos haluat peilikuvaan muutosta…

  • Mitä asioita sinun pitää ottaa huomioon painonhallinnassa…

  • Yleisimmät virheet ja miten vältät ne…

  • Tietoa suoraan meidän omasta käytännöstä…

Kyllä, haluan oppaan!

Saat oppaan heti välittömästi ja täysin ilmaiseksi.

Blogistamme

Juttua treeneistä, ravinnosta ja elämästä

Päivitämme blogia joka kuukausi

Lihavuusleikkaus – mahalaukun ohitusleikkaus

Lihavuusleikkaus tai mahalaukun ohitusleikkaus on kovassa nosteessa tällä hetkellä. Moni Virolainen klinikka on päättänyt rynnistää Suomen markkinoille ja kilpailu asiakkaista käy kuumana vuonna 2017. Suomesta asiakkaita tuntuu riittävän

Päivitämme materiaaleja

Loman aikana tuli tarve laittaa sivujen sisältöä hieman uusiksi ja vastaamaan paremmin meidän nykyisiä palveluita. Joten tämän viikon aikana sivut kokevat pieniä ja suuria päivityksiä sinne tänne. Sivut

Ruokatauko lomailee

Ruokatauko lomailee heinäkuun ajan enemmän tai vähemmän. Markku on lomalla 8.7. - 16.7. ja Kimmo heti siihen perään. Vastailemme sähköposteihin taas 16.7. alkaen. Oikein hyvää kesää kaikille!

Kainaloläskit – miten eroon?

Kainaloläskit ja miten niistä pääsee eroon? Teimme lyhyen videon, jossa on muutama erinomainen liike kainaloläskejä vastaan. Treeni sisältää penkkipunnerrusta käsipainoilla, vipunostoja istuen sekä manmakeria. Kaikki liikkeet osuvat hyvin

Diabetes ja liikunta, pahin jumppa viimeisenä

Meidän diabetesjumppasarja ehti kolmanteen osaan. Pahin jätettiin tietysti viimeiseksi. Make joutuu melkoisesti pinnistelemään, jotta tästä selviää hengissä läpi. Eli jos haluat "vähän" haastetta diabeetikon liikkumiseen, tässä on jumppa