Kesäkuntoon 2016 ja personal trainer

Kesäkuntoon pääseminen alkaa olemaan taas ajankohtaista, joten maaliskuun onnistujana esittelemmekin teille isoäidin Turusta. Hän on kulkenut kanssamme jo tovin ja nyt on aika katsastaa hieman miten isoäidit laitetaan kuntoon. Teimme pienen videon iso-E:n (tunnetaan myös nimellä Eliisa) menosta salilla. Tämä mummeli nostaa isoja painoja ja vetää leukoja kuten miehet. Tällä tavalla rakensimme hänelle lihasmassaa ja otimme ylimääräistä rasvaa pois. Miten se edes mahdollista, että isoäidit vetävät leukoja kuten nuoret miehet? Me teimme hänestä sellaisen. Ikähän on vain numero, se ei ole mitään muuta. Kaikki lähtee sinusta itsestään, sinä päätät haluatko voivotella yli viisikymppisenä oloasi ja rappeutua pikkuhiljaa pois. Tai otatko härkää sarvista kiinni ja parannat elämänlaatuasi. Voiman katoaminen kropasta on se, joka laittaa ihmisiä laitoksiin, varsinkin vanhempaa väestöämme. Treenaamalla käännät kelloa taaksepäin ja otat lisää laadukkaita vuosia kroppaasi. Se on aivan sama oletko 20v, 40v, 60v tai 80v. Ei sillä ole mitään väliä. Ikä on vain numero! Tee sen sijaan jotain asioille, silloin voit saavuttaa unelmiasi ja päämääriäsi.

Tsekkaa mitä E duunaa videolla.

Iso-E treenaa 3-5 kertaa viikossa ja huolehtii myös riittävästä ravinnon saannista. Tämän seurauksena treenit kulkevat ja mummeli kehittyy jatkuvasti kovemmaksi ja kovemmaksi fysiikaltaan. Ero on todella merkittävä ja iso kun vertaa mistä lähdimme 2014. Kuvassa kipitetään cooperin testiä 2015 kesällä ja masterit jyräävät!

Eliisa cooper ja personal trainer

Miten kesäkuntoon 2016?

Itseasiassa huhtikuu on loistava hetki aloittaa sinun oma kesäkuntoprojektisi. Ehdit hyvin saamaan itsesi hyvään uimapukukuntoon kesän kuumia kelejä varten. Ehdit hyvin saamaan kaiken ylimääräisen pois vyötäröltä. Ehdit saamaan kiinteää kroppaa esiin, olit sitten mies tai nainen. Kello kuitenkin käy ja sinun tulisi aloittaa heti huhtikuun alusta syömään sekä kuntoilemaan tavoitetta tukevasti. Unohda kaikenmaailman pussikeittokaameudet ja pitkät aerobiset treenit. Keskity sen sijaan syömään hyvin ja ravitsevasti, käy nostamassa raskaita rautoja salilla joka viikko. Näillä samoilla systeemeillä laitoimme myös videomme mummelin kuntoon. Syö laadukkaasti ja liiku laadukkaasti! Laatu korvaa aina määrän.

Haluatko tietää minkälaista ravintoa iso-E söi ja miten hän liikkui? Lataa tuosta alta meidän ilmainen painonhallintaopas, olemme siihen laittaneet meidän käytäntöä niin ravinnosta kuin liikunnastakin. Siellä on ohjeita personal trainerilta sekä ravintoneuvojalta. Oppaassa on meidän käytäntöä 2016. Saat sen ilmaiseksi. Lue ja hyödy! Laita oma projektisi käyntiin NYT!

opt-in

Kuullaan taas lisää.

T: Markku, personal trainer

Tallenna

By | 2017-05-22T14:10:12+00:00 maaliskuu 17th, 2016|

About the Author:

Personal Trainer