The Mission Slimpossible -haasteen toisena voittajana, halusimme haastatella myös Mariannea ja kysellä kuulumisia. Marianne puolestaan riehui PRO-ryhmän mukana ja muutti kehoaan täysin toisenlaisella menetelmällä kuin Taru. Marianne nosteli neljä kertaa viikossa raskasta rautaa ja kamppaili sen avulla kohti maalia. Yhdistelmä toimi erinomaisesti hänellä, naisen keho muuttui huimasti ja kunto nousi samaa tahtia.

Mariannen omistautuminen asialle ja se työn määrä näkyy nyt mahtavasti hänen kehossaan. Kilot, sentit, ryhti ja itsetunto kokivat samanlaisia hienoja muutoksia. Laitetaan kysymykset eetteriin ja annetaan hänen itse kertoa.

Markku: ”Mitä muutoksia huomasit kehossasi?

Marianne: ”Ensin huomasin muutoksen ihan yleisolemuksessani: ryhti suoristui, liikkuminen jäntevöityi ja keho jaksaa ihan eri tavalla. Myös vaatteet alkoivat näyttää päällä taas paremmalta päällä ja ilme kasvoissa kirkastui.”

***

Markku: ”Mitä mieltä olit näistä muutoksista?”

Marianne: ”Luonnollisesti olen oikein tyytyväinen kaikkeen saavutettuun ja ylpeä itsestäni. En ihan hetkeen muista, mihin olisin viimeksi ollut näin kokonaisvaltaisesti sitoutunut ja näin täysillä tekemässä jotain täysin itseäni varten. Lisäksi sen huomasi kevään aikana, miten hyvä lisää hyvää. Hyvä olo fyysisesti ja henkisesti on tuonut paljon lisää hyviä asioita elämääni.”

***

Markku: ”Mitä tavoitteita asetit itsellesi ennen Challengen aloitusta?”

Marianne: ”Ennen challengea PRO-ryhmän alkutapaamisessa asetettiin tavoitteiksi puhtaasti painon pudotus ja yleisesti alkaa treenata tosissaan kunnon parantamiseksi. Nämä myös saavutettiin.”

***

Markku: ”Mistä ammensit motivaatiota puskea eteenpäin?”

Marianne: ”Keskeisin tekijä motivaation säilymisessä oli se, että yksinkertaisesti asetin itseni, treenamisen ja ruokavalion tiukasti ykkösprioriteetiksi. Kaikki muu sai väistyä tieltä. Vain minä ja tapahtuva muutos. Tämä vaati työnantajaltani luvan saamisen työvuorojärjestelyihin, jotta pääsisin treeneihin. Tähän esimieheni lähti heti kannustaen mukaan ja olenkin tästä loputtoman kiitollinen. Koko työyhteisöni läheisteni ja PRO-ryhmän lisäksi on toiminut myös korvaamattomana kannustajana matkan aikana ja joka ikistä tsemppiä on matkan varrella tarvittu. Luovuttaminen ei vain ollut eikä ole vaihtoehto.”

***

Markku: ”Kuvaile normaali treenipäivä, mitä kaikkea oikein teit Ruokkiksen salilla?”

Marianne: ”Yksi treenipäivä koostui voimaharjoitteluista, joissa oli kolme eri liikettä lämmittely- ja työsarjoineen. Ennen sitä oli kehon yleinen lämmittely. Voimaliikkeet saattoivat olla esimerkiksi kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto lyhyillä tai pitkillä sarjoilla. Yksi treenikerta kesti noin 2 tuntia palautuksineen eikä yksikään kerta jäänyt välistä.”

***

Markku: ”Kuvaile tyypillinen päivällinen mitä söit?”

Marianne: ”Noudatin Kimmon laatimaa ruokavaliota, josta valittiin taulukosta käsin rasva-, hiilihydraatti- ja proteiinilähteet. Aterioita oli viisi, joista aamupala oli esimerkiksi oma tekemä smoothie. Lounaaksi riisiä, kanaa, höyrytettyjä kasviksia ja päivälliseksi saatoin helppouden vuoksi syödä samaa. Välipaloja oli kaksi, ensimmäinen raejuusto tomaateilla ja toinen omatekemä smoothie. Ensimmäisen söin aamupalan ja lounaan välissä ja jälkimmäisen lounaan ja päivällisen välissä. Kaikki ruoat punnitsin.”

***

Markku: ”Söitkö herkkuja myös?”

Marianne: ”Herkkuja söin yksittäisiä kertoja, vappu ja juhannus meni juhlien merkeissä. Nämä olivat etukäteen suunniteltuja, eikä näin ollen ollut minkäänlaisia vaikeuksia palata noudattamaan tiukkaa ruokavaliota näiden jälkeen.”

***

Markku: ”Jos nyt aloittaisit uudestaan, tekisitkö jotain eritavalla?”

Marianne: ”En oikeastaan näin jälkikäteen ajateltuna tekisi mitään eri tavalla ja olen itseasiassa tästä asiasta kaikkein ylpein itsestäni. Olen kerrankin saavuttanut sen mihin tulisi aina pyrkiä: Aidosti tehnyt parhaani sillä kapasiteetilla mitä minulla on.”

***

Markku: ”Mitä tapahtuu seuraavaksi sinun kohdallasi?”

Marianne: ”Seuraavaksi lähdetään uudestaan pudottamaan painoa hengähdystauon jälkeen osana PRO-ryhmää. Haluan myös edelleen kasvattaa voimatasojani ja muokata kehoani vieläkin vahvemmaksi. Matka jatkuu ja ensimmäistä kertaa en mieti kuinka pitkästi, vaan nautin jo tehdessä. Taipaleella on tullut opittua jo järjetön määrä itsestä ja elämästä. Tätä suorastaan janoan lisää!”

***

Aivan käsittämätön muija! 😁💪 Minäkin haluan mennä heti treenaamaan ja laittaa kroppaa liikenteeseen! Motivaationi nousi suorastaan kattoon saakka! Mutta mites sinä siellä ruudun toisella puolella? Pitäisikö meidän tehdä sinun kanssasi myös jotain samanlaista kuin Mariannen ja Tarun kanssa? Haluatko sinä saada pömppövatsan pois? Haluatko juuri SINÄ laihtua sekä näyttää paremmalta? Haluatko SINÄ voimaa lisää? Haluatko SINÄ kuntoa lisää?

Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin ottaa se ensimmäinen askel, me hoidamme loput. Pelottaako sinua, että olet liian huonokuntoinen? Pelottaako sinua, että muut arvostelevat sinua? Ajatteletko että peli on menetetty sinun kohdaltasi? Ruokatauon valmennuskeskuksessa ei ole mitään näistä edellämainituista. Meidän tärkeimpänä tehtävänä on viedä sinut matkalle, joka muuttaa kohtalosi. Meillä jokainen aloittaa jostain ja me kaikki ymmärrämme, että se tie ei ole helppo. Mutta se tie on sitäkin palkitsevampi!

Tule taistelemaan paremmasta huomisesta Mariannen, Taru H, Taru R, Niinan, Mikon, Jennin ja satojen muiden rinnalle. Me viemme sinut maaliin saakka. Klikkaa allaolevaa kuvaa ja ilmoittaudu mukaan 2 viikon ilmaiselle testijaksolle. Se on sinun ensimmäinen ja tärkein askel! Tee oikea päätös hyvinvointisi kannalta.

Kuullaan taas lisää!

Markku

1% parempi joka päivä

142 Shares