Laihdutus ja kiinteytymisprojektin päätöksen kunniaksi, esittelemme ylpeänä helmikuun onnistujana Mian! Tästä alkaa samalla uusi sarjamme. Esittelemme joka kuukausi yhden onnistujan.
mia_referenssi2

Otimme 7.11.2015 – 5.2.2016 välisenä aikana pois yhteensä jäätävät 30cm pois kehosta. Mia kiinteytyi silmissä viikkojen edetessä. Kuten kuvasta näette, peilikuvan muutos on melkoinen ympäri kehoa. Painoa otimme noin 10kg pois. Mian vireystaso ja energiat nousivat aivan uudelle tasolle projektin aikana. Ravinnolla ja liikunnalla on iso merkitys hyvinvoinnissa.

MITEN LAIHDUTUS JA KIINTEYTYMINEN TEHTIIN?

Kaikkeen luonnollisesti vaikuttaa tiukka motivaatio ja sitä Mialla oli vaikka muille jakaa. Hän ei tehnyt kompromisseja lainkaan ravinnossa eikä liikkumisessa. Ohjeita noudatettiin pilkun tarkasti ja tuloksen näkee peilikuvassa. Motivaatio oli niin luja, että Mia oli lopulta hyvin helppo valmennettava meille.

ruokatauko-päivällinen-painonhallinta

Mian ravinnossa käytimme meidän peruspilareita, kuten olemme kertoneet blogissa aikaisemminkin. Tasapainoinen aamupala, lounas ja päivällinen. Välipaloja tarpeen mukaan. Eli kuvassa oleva painonhallintapäivällinen on hyvin samantyyppinen mitä Mia söi käytännössä. Ei eineksiä, ei sokeria eikä turhia lisäaineita. Järkevät hiilihydraattilähteet antamaan energiaa treeneihin (kuten vaikka suosikkimme bataatti), rasvaa tuomaan kylläisyyttä ja proteiinia lihasten rakennuspalikoiksi. Tällä konseptilla saimme kehon kiinteytymään ja paino lähti heti ensimmäisellä viikolla tulemaan vauhdilla alaspäin.

Treenien puolesta käytimme hyväksi havaittua järjestelmää, eli monipuolista toiminnallista kuntotreeniä. Pistimme Mian juoksemaan, hyppimään, nostamaan, ryömimään, siirtämään raskaita painoja paikasta toiseen mahdollisimman ripeästi. Tämä tuottaa erinomaista jälkeä kun halutaan kiinteytyä ja nostaa kuntoa nopeasti.

Mian esimerkkitreeni 17.12.2015:

10 minuutin aikaraja: siinä ajassa tehdään mahdollisimman monta kierrosta 5 x yleisliikettä (burbee) ja heti perään 12 x vauhtipunnerrus käsipainoilla 7kg. Mia toivoi ennen projektia käsiin jerkkua, joten ojentajalihaksistoa otimme aavistuksen enemmän projektin aikana. Tällä treenillä saadaan kehitettyä hapenottokykyä, kiinteytystä sekä vähän voimahommiakin samalla.

Treenien lisäksi huolehdittiin myös riittävästä levosta ja kehonhuoltakin tehtiin tarpeen mukaan.

ravintoneuvoja naantali

Toimeksiannon jälkeen Mia siirtyy pikkuhiljaa meidän vakiovalmennusryhmään mukaan ja jatkamme projektia toisella tavalla hamaan tulevaisuuteen saakka.

HALUATKO SINÄ MYÖS LAIHTUA JA KIINTEYTYÄ?

Autamme sinut heti alkuun. Lataa tuosta alta meidän painonhallintaopas, olemme siihen kasanneet käytännön esimerkkejä niin ravinnosta kuin liikunnastakin, miten laitamme Mian ja samanlaiset ihmiset kuntoon. Saat oppaan täysin ilmaiseksi.

ravintoneuvojan opas

RUOKATAUON VIIKONLOPUN ERIKOINEN

Tarjoamme Mian kunniaksi -10% alennuksen kaikista meidän palveluista tämän viikonlopun ajan. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä kuntoon tässä ja heti. Tarjous voimassa perjantai 19.2. klo 09:00 – sunnuntai 21.2. klo 21:00. Buukkaa haastattelu lähettämällä sähköpostia ruokatauko(at)ruokatauko.fi -osoitteeseen NYT ja tule juttelemaan meidän kanssa. Jos päädymme toimeksiantoon ravintoneuvojassa, bootcampissa tai personal trainerissa, 10% alennus on sinun!

 

Tallenna

169 Shares